Re: Business Foundation Book - Polskie firmy w Internecie

Autor: Wladyslaw Majewski (majewski_at_chop.swmed.edu)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 03:14:35 MET DST

Irek Neska napisal:

> Business Foundation, od siedmiu lat lider w dziedzinie informacji
gospodarczej,
> przy wspolpracy NASK, przygotowuje kolejna, szosta juz edycje znanego i
> uznanego katalogu: "Business Foundation Book".

> Obecnie BF przystapil do wydania pierwszej polskiej edycji internetowej
> katalogu: "Polskie firmy w Internecie".

> Pelne informacje wraz z Ankieta, Cennikiem i Zamowieniem dostepne sa
> na serwerze WWW pod adresem http://www.nask.pl/~bf/

No nie, brakowalo jeszcze nam tylko tego, zeby NASK zajmowal sie
produkowaniem spamu!

Co to ma wspolnego z tematem listy Polip?

Jak rozumiem pan Chojna z BF oraz panowie dyrektorzy NASK (i NASK-service
zarazem) dobrze sie rozumieja, gdy omawiaja techniki prowadzenia prywatnego
ogrodka na panstwowej lodeczce, ale co to nas obchodzi?
Wydawnictwa BF cechuje wyjatkowo obrzydliwa szata graficzna
i niewiartygodnie wysokie ceny za wpis i za egzemplarz, a wiec w rezultacie
ich zasieg jako informatorow lub nosnikow promocji jest zerowy.
Polska firma zwaca sie "Business Foundation" kojarzy mi sie z
oslawiona Grupa Polerska.

Dla rozrywki przytaczam dwa punkty z ankiety BF (ktora dotyczy firm w
Interncie,
ale oczywiscie nie ma postaci formularza na WWW, tylko pliku do
wydrukowania,
by bylo gdzie przywalic PIECZEC, rzecz pono w Polsce najwazniejsza):

5. Rok zaozenia

7. Profil dziaalnoci

Sadze, ze nadszedl juz najwyzszy czas na powierzenie kierownictwa NASK
ludziom, ktorzy znaja sie na tym, co NASK powinien robic i potrafia
pracowac przyzwoicie. Zajmowanie sie prywatnym interesem i angazowanie
do tego pracownikow firmy utrzymywanych ze srodkow KBN jest
nieustajacym skandalem.

Czy naprawde zaden posel nie potrafi w tej sprawie zlozyc interpelacji.
Czy zadnej gazety ten tmat nie interesuje?

Wladyslaw Majewski