Re: Telepies jest woooolny! Moze zdycha?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 17:35:27 MET DST

konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl (Konrad Plich) napisal(a):

>Napiszcie cos wiecej: Skad, dokad, kiedy, czy wszystko czy np. tylko Stany
>itp.

Po prostu idzie bardzo wolno. Musialem nawet timeouty poprzestawiac na
jakies abstrkacyjne wartosci. Akurat sciagam newsy z news.nask.org.pl
- idzie juz pol godziny (min. 11 impulsow!) - zwykle wystarczaly
jeden/dwa impulsy.

Rzecz dotyczy wszystkiego - od Polski po Stany Zjedn. (chociaz dla
mnie akurat _zwlaszcza_ Polski).

>Tak to moze byc wszystko, nawet to ze modemy kiepsko wynegocjowaly
>polaczenie.

_Na_pewno nie jest to wina modemu.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Dzialam, wiec jestem... --
-- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) --