Re: naprawa satelity

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 00:35:06 MET DST

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<54ah4v$c1o_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
..

> Czy ja dobrze zrozumialem sens? AT&T chce [np mnie] sprzedac wydzial
> bo ocenia ze inna dzialalnosc przyniesie lepszy zysk.
> Czy oni uwazaja ze ja nie potrafie liczyc?
>
> P.S. Rozumiem oczywiscie implikacje, ze na ta bardziej oplacalna
> dzialalnosc to mnie po prostu nie stac.
>
> Jarek.

Nie Jarku. To sie nazywa skupiac zasoby no i sprzedawac firme aby akcje
wygladaly dobrze na gieldzie. Kazda sprzedaz to zyks w tym roku a
odpowiednio kombinujac podtalke placi sie w przyszlym.
Att nie wiem czy wiesz pozbyla sie tyczh sowich czesci ktore robily kable
telefony itp slowem produkcja. Ta czesc ktora robila iu handlowala
centralami (ESS) takze jest juz poza korporacja. Konsolidacja po prostu i
jak napisalem zbieranie pieniedzy
Zreszta. nie chcesz, nie kupuj:)