Re: NetBook zaprasza

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 17:53:24 MET DST

On Fri, 18 Oct 1996, Marcin Debowski wrote:

> Artur Czechowski <arturcz_at_l3xhp.cyf.gov.pl> wrote:
> : Marcin Debowski <agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl> wrote:
> : > nieedukowalni w 100% Powoli robi się pora na wypracowanie jakiś procedur
> : > walki ze spamem rodzimej produkcji. Już mi takie reklamówki zaczęły
>
> : Odsyłaj dołączając coś dużego ;->
> : U mnie jąderko po nacisnięciu Crash zrzuca ładnego, ponad 60megowego core-a.
> : Po zuunencodowaniu, albo lepiej qp będzie jak znalazł ;->
>
> : Jak chcesz tego core-a to wrzucę na ftp do pub/misc ;)
>
> To jest ostatecznosc. Na razie albo kasuje albo odpowiadam co o tym mysle.
> [...]

 Mam lepszy pomysł. Kilkakrotnie już walczyłem z nadawcami "spod
WIN+WORD", nikt nie umiał wyłączyć załącznika w postaci zakodowanego
tekstu WORDa... Wniosek: zrobić jakąś "WORDowopodobną" grafikę
z nieczytelnym napisem i w ramach odpowiedzi zachęcić nadawcę
do przeczytania. Niech się też pomęczy !
 Gotfryd