Re: naprawa satelity

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_l3xhp.cyf.gov.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 14:18:27 MET DST

Michal Krzeminski <mike_at_polbox.pl> wrote:

> Raczej male szanse. Po pierwsze jednak trzeba nadac dosyc koncentryczna
> wiazke o duzej gestosci z nadajnika ktory powinien miec kilkaset watow
[ciach]
> nad satelita bo sygnaly beda sie wzajemnie zaklocac, chyba ze wysadzil
> by w powietrze ten wlasciwy ;)

Przecież nie mówimy tutaj o przejęciu kontroli nad satelitą, a jedynie
o zakłóceniu łączności - nie znam się na tym, ale myślę, ze tutaj kilkaset
kilowatów to lekka przesada... Co na to spece od łączności satelitarnej ?

--
Artur Czechowski                                          arturcz_at_cyf.gov.pl
Network Administrator at                     http://www.cyf.gov.pl/~arturcz/