NetAbuse (bylo: NetBook zaprasza)

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 08:48:50 MET DST

In pl.listserv.polip Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote:
: pl.news.abuse ?
: Tomek juz o tym wspomnial pare dni temu. Chyba rzeczywiscie sytuacja
: zaczyna 'dojrzewac'...

Ostatnio darzy mnie łaskawymi względami znany wszystkim pan k z usa
podsyłając mi codziennie po kilka - kilkanaście Mb w kilku -
kilkudziesięciu listach. Przez 2 dni to sobie spokojnie kasowałem ale w
końcu mi się znudziło i posłałem list do jego postmastera z prośbą aby
przekonał pana k o bezowocności jego poczynań wobec ilości wolnego miejsca
w spool'erze mojej poczty, a sam postawiłem procmail'a coby to odbijał. Co
ciekawe, list mój został szybko przekazany do Netcom Technical Support
abuse_at_netcom.com i teraz jestem ciekaw co z tego wyniknie.

Jak takie sprawy rozwiązuje się za oceanem ? Dla nich to w końcu problem
nie nowy i pewnie wypracowali już jako-tako skuteczne środki.

--
Marcin Dębowski
/\/ Technical University of Gdansk, POLYMER TECHNOLOGY DEPARTMENT