Re: Lacze TP S.A. NASK

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 16:53:26 MET DST

Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<544m8k$48h_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> S.D. (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
> : > : wydaje mi sie, ze negocjacje mozna prowadzic _bez_ utrudniania
zycia
> : > : _zwyklym_ uzytkownikom sieci. Zainteresowani (NASK i TPSA) moga
> : spotkac
> : > : sie w jakims milym miejscu, przy lampce koniaku...
> : >
> : Obi firmy sa wlasnoscia skarbu panstwa i chyba Ty jako obywatel masz
prawo
> : wiedziec o co poszlo. W koncu jestes wlascicielem, nie?
>
> Slawek, chyba wiesz jak sie w swiecie pieniadza traktuje posiadacza
> [...]

Jarek ja nie o tym. Po prostu wydawalo mi sie ze jesli firma jest
wlasnoscia panstwa to MUSI obywatelom (wlascicielom) odpowiadac na pytania,
nie prawda?
Firma prywatna ma prawo do tejemnicy ale panstwowa musi odpowiadac przed
rzadem pralamentem tak jak kazda inna panstwowa instytucja. Napisz do
swojego parlamentarzysty ten sie zwroci do TPSA i otrzyma wszelkie
informacje. W koncu przed kim oni odpowiadaja?
Nie tak?