Re: NetBook zaprasza

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 01:04:58 MET DST

  Elektron> Szanowna Pani / Szanowny Panie! Przy okazji chcielibysmy
  Elektron> przypomniec o zblizajacych sie Swietach - moze ksiazka
  Elektron> bylaby odpowiednim prezentem?..

Ja pozwolę sobie tylko dodać tutaj, że firma Elektron słynie z nachalnej
reklamy. Gdy swego czasu zwróciłem im uwagę, że nie życzę sobie
otrzymywać nie zamówionej przeze mnie reklamy, dostałem dość arogancką
odpowiedź. Za którą poszły pogróżki prawne, gdyż rozbawiony wypowiedzią
z gatunku "jak kupiłem dostęp do Internetu to mogę robić co chcę"
zaproponowałem wysyłanie próbek własnych usług. Śmieszne.

--J.