Re: Problemy ze smieciami na 0202122

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 13 Oct 1996 - 14:52:25 MET DST

Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> wrote in article
<53qh9d$4n_at_info.nask.pl>...

> Poczytaj co tu pisza ludzie z TPSA - to zrozumiesz.

Ja wiem co oni i pisza i ja ich rozumiem. Oni chca miec spokoj do
emerytury.
Ja nie rozumiem Was ze przyjmujecie takie wyjasnienia za dobra
monete.......
Tu jest problem a nie stare kable bo to tylko problem techniczny weic
najprosciej rozwiazywalny....