Re: Problemy ze smieciami na 0202122

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Sun 13 Oct 1996 - 14:15:35 MET DST

On Sat, 12 Oct 1996, Dariusz Margas wrote:

> Czyli Centertel jest "maly" ?
Nie i tez ma "opcje zerowa"
Wielka klotnia wokol sprawy i fakt ze w koncu Centertel dostal wiecej niz
TP S.A. pierwotnie proponowala dowodzi ze negocjacje nie sa fikcja.
Zreszta prowadze je na swoim terenie i naprawde z dyktatem TP S.A. ma to
niewiele wspolnego. Raczej juz z dyktatem ministra wobec OBU stron.
Ja z mojej strony uwazam ze przesada jest aby z kazdej rozmowy miedzymiastowej
az 40% trafialo do operatora (80% wplywow z ruchu wychodzacego przy
zalozeniu ruch wych.=ruch przych. daje 40% z kazdej rozmowy).
Po to zeby ta rozmowa mogla zaistniec musi wziac udzial jedna centrala
po stronie operatora i kilka (m/m i lokalnych) po stronie TP S.A. a
zyskami dzielimy sie w zupelnie innej proporcji. Anolgiczne zasady sa
dla ruchu miedzynarodowego i lokalnego ale mniejsza o szczegoly.
Oczywiscie to sa tylko propozycje ministra i tutaj jest wlasnie miejsce
na negocjacje.
Pozdrawiam.
                                Konrad