Re: Problemy ze smieciami na 0202122

Autor: Bogdan Bania (koneser_at_toi.tarnow.pl)
Data: Sat 12 Oct 1996 - 17:15:37 MET DST

At 17:51 11.10.96 +0200, Konrad Plich wrote:
>Znacznie sie wtedy przy odrobinie wyobrazni rozjasnia w glowie (np.
>prawo mowi ze jedna rura w ziemi moze byc zakopana najblizej metr od
>drugiej).
>Dlatego wlasnie NAWET W USA nie ma dwoch operatorow konkurujacych na tej
                    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
>samej ulicy.

Hej.
No i sie Konrad grubo mylisz. Wyobraz sobie, ze na mojej ulicy (malo tego: na
wszyskich ulicach mojego osiedla w Debicy) jest walka na smierc i zycie o
rynek DWU
operatorow: TP SA i Telekomunikacja Debicka SA. Zabrzmi to moze jak
paradoks ale
tak jest. Doszlo w POLSCE nawet do tego, ze Telekomunikacja Debicka
obniza nawet abonament i oplate instalacyjna, wprowadza jakies dodatkowe uslugi,
abym tylko chcial u niej telefon, albo dwa, albo trzy.... :-)))) Prawda,
ze pieknie?
Wczesniej oczywiscie (o kilka miesiecy!!) na rynek weszla TPSA i pozbierala
potencjalnych klientow. W tym czasie, majac juz gotowa centrale, TeleDebicka
walczyla
o ostatnie uzgodnienia i pozwolenia na budowe sieci. Teraz cale osiedle
jest wspaniale
zryte bo TeleDebicka rozpaczliwie uklada kable obok kabli TPSA, ktore byly
ulozone
z 10 lat temu, gdy osiedle bylo budowane ale telefonow oczywiscie nie bylo
bo nie bylo
numerow na centrali.
Z powyzszego wynika, ze w Polsce jest duzo lepiej niz w Ameryce ;-))

Pozdrawiam. Bogdan.
PS: Przepraszam, ze zdenerwowalem moze oczekujacych x-lat na telefon.

Bogdan Bania
koneser_at_main.toi.tarnow.pl