Re: Pomocy: poczta pod Netscape 3.0 nie dziala!

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_qdnet.pl)
Data: Sat 12 Oct 1996 - 12:36:16 MET DST

 szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl (Szymon Sokol) dnia 11 Oct 1996 13:02:25
+0200, na forum pl.listserv.polip napisal:
>Rachowiak P. <rachp_at_hum.amu.edu.pl> wrote:
>: > Rachowiak P. <rachp_at_hum.amu.edu.pl> wrote:
>: > : Zainstalowalem ostatnio Netscape Navigatora 3.0 (dotychczas uzywalem
>: > : 2.02), a ten (w przeciwienstwie do swojego poprzednika) nie chce
>: > : wysylac poczty (przy takim samym ustawieniu serwerow). Co zrobic?
>: Po prostu wyswietla na dolnej listwie komunikat o laczeniu sie z
>: serwerem i tkwi tak sobie az do us..nej smierci. Sam list oczywiscie
>: laduje w folderze wyslanych, ale tak naprawde nie opuszcza mailera.
> [...]
przede wszytkim czy serwerem nie jest NT... (mialem podobny
problem...)
i jakiego sytemu oper. klienta to dotyczy... ja moge cos powiedziec o
Win 3.x... a nie zawsze da sie wnioskowac z naglowkow....
dosc ze ja NN Mail&News rzucilem w diably... uzywam PGMaila i
Agenta...
Ziemek Borowski ziembor_at_qdnet.pl
FAQ pl.comp.www : http://www.qdnet.pl/~Ziembor/wwwfaqpl.htm