Re: Jak bootuje sie wasz UNIX

Autor: Jacek Fedorynski (jfedor_at_phobos.waw.ids.edu.pl)
Data: Fri 11 Oct 1996 - 19:17:30 MET DST

On Fri, 11 Oct 1996, Alan Ghafour wrote:

> Jak będzie taka potrzeba, to Cię znajdę - nie ma obawy :-)

nie no, naprawde jestem ciekawy jak... moze powiedz mi, jak sie naprawde
nazywam?

> A tak wracając do tematu, to zaspokoisz moją ciekawość, czy nie ?

po prostu mnie to bawi... zawsze lubilem ekrany pelne (nie)zrozumialych
tekstow... np. bootujacy sie linux mowi wiele wiecej niz rozne sysinfa...

> Wierząc jednak w Twoją uczciwość (dlaczego ja jestem taki naiwny :-> )
> wyślę Ci kilka "dmesgów".

dzieki,
a tak w ogole to niby do jakich zlych celow moglbym to wykorzystac?
dowiedzialbym sie troche o twoim komputerze i co z tego?
mnie to bawi, a tobie nie przeszkadza... :)

Jacek Fedorynski jfedor_at_vlo.waw.ids.edu.pl
                                           http://vlo.waw.ids.edu.pl/~jfedor/

"I z twarza na wschod zrobilem jeden krok. Skonczylem. Rozpoczynaj."