Re: Pomocy: poczta pod Netscape 3.0 nie dziala!

Autor: Rachowiak P. (rachp_at_hum.amu.edu.pl)
Data: Fri 11 Oct 1996 - 13:41:30 MET DST

> Rachowiak P. <rachp_at_hum.amu.edu.pl> wrote:
> : Zainstalowalem ostatnio Netscape Navigatora 3.0 (dotychczas uzywalem
> : 2.02), a ten (w przeciwienstwie do swojego poprzednika) nie chce
> : wysylac poczty (przy takim samym ustawieniu serwerow). Co zrobic?
>
> A co to znaczy "nie chce"? Pisze "bzzzz... a poca uj mnie w..."? ;-)
> [zawsze uwielbia em u ytkownik˘w przychodz cych do mnie z tekstem
> "program mi nie dzia a, i wypisuje JAKI komunikat..."]

Po prostu wyswietla na dolnej listwie komunikat o laczeniu sie z
serwerem i tkwi tak sobie az do us..nej smierci. Sam list oczywiscie
laduje w folderze wyslanych, ale tak naprawde nie opuszcza mailera.
Aby bylo weselej, to strony z tego serwera (z ktorym nie moze sie
polaczyc) sa sciagane prawidlowo.

Zainstalowany wczesniej na tym samym komputerze (i zdjety) N2.02 (na
innych zreszta tez) takich problemow nie sprawial.

Przemyslaw
 Przemyslaw Rachowiak
 mailto:rachp_at_hum.amu.edu.pl
 http://hum.amu.edu.pl/~rachp