Re: Strony www na temat GSM

Autor: Jarek Glab (jarekG_at_webserv.grot.com.pl)
Data: Wed 09 Oct 1996 - 18:54:04 MET DST

> : Najlepsza wedlug mnie:
> : http://www.atm.com.pl/~jpzr/kck/index.html
>
> Polskie literki nie w iso-8859-2 ?
>
> Wstyd !

Zgadzam sie, Jestem zacietym wrogiem CP-1250, ale pracujac pod w'95 i IE
3.0 w ogole twego nie zauwazylem. Teraz spojrzalem w zrodlo i widze ze w
META jest zgloszona strona CP-1250 co powoduje, ze przegladarka mi sie sama
przelaczyla. Trzeba przyznac, ze jak juz pisac w CP-1250 to przynajmniej
wypadaloby umiescic wlasnie META, zeby polowa ludzi chociaz mogla cos
zobaczyc. Zdaje sie Netszkapa tez to potrafi.

Ale na przyklad takie Internet Technologies ktore reklamuje swoje nowe
strony nawet o to nie zadbalo i wala rowno swoje CP-1250 na wszystkich
stronach - swoich klientow co gorsza rowniez. Nawet do glowy nie przyjdzie
im, zeby chociaz jakies META wstawic. Wtedy moze bym w ogole nie zauwazyl??

--
Jarek Glab
Grot s.c.