Re: Problemy ze smieciami na 0202122

Autor: Gregory BRZESKI (gregory_at_webcorp.co.uk)
Data: Wed 09 Oct 1996 - 05:49:29 MET DST

Panie Konradzie,

czyli TPSA przyznaje ze otrzymywanie tak zwanych "smieci" po polaczeniu
z numerem 0202122 istniej z winny urzadzen/oprogramownia/czy czegos
innego po stronie TPSA, a nie uzytkownika (abonamenta).

W takim razie mam takie pytanie, kto zaplaci za wszystkie polaczenia
przy ktorych otrzymuje "smiecie" i musze sie ponownie polaczyc? Poniewaz
z praktyki wiem ze nalezy sie kilkakrotnie polaczyc z numerem 0202122
aby otrzymac poprawne polaczenie z siecia Internet.

Przyjmijmy ze za kazdym razem jak probuje wymienic poczte dwa razy
otrzymuje "smiecie", trzy razy dziennie sprawdzam poczte, a robie to
siedem dni w tygodniu. To juz na tydzien wychodzi: 2x3x7 = 42 polaczen
za ktore place nie uzyskujac uslugi.

Z pozdrowieniami,

Grzegorz BRZESKI