Autor: Gregory BRZESKI (gregory_at_webcorp.co.uk)
Data: Wed 09 Oct 1996 - 05:49:29 MET DST
Panie Konradzie,
czyli TPSA przyznaje ze otrzymywanie tak zwanych "smieci" po polaczeniu
z numerem 0202122 istniej z winny urzadzen/oprogramownia/czy czegos
innego po stronie TPSA, a nie uzytkownika (abonamenta).
W takim razie mam takie pytanie, kto zaplaci za wszystkie polaczenia
przy ktorych otrzymuje "smiecie" i musze sie ponownie polaczyc? Poniewaz
z praktyki wiem ze nalezy sie kilkakrotnie polaczyc z numerem 0202122
aby otrzymac poprawne polaczenie z siecia Internet.
Przyjmijmy ze za kazdym razem jak probuje wymienic poczte dwa razy
otrzymuje "smiecie", trzy razy dziennie sprawdzam poczte, a robie to
siedem dni w tygodniu. To juz na tydzien wychodzi: 2x3x7 = 42 polaczen
za ktore place nie uzyskujac uslugi.
Z pozdrowieniami,
Grzegorz BRZESKI
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 15:59:47 MET DST