Re: Problemy ze smieciami na 0202122

Autor: Jerzy Michal Pawlak (jmp_at_fuw.edu.pl)
Data: Tue 08 Oct 1996 - 11:26:00 MET DST

In article <53d517$mls_at_rymunda.torun.pdi.net>, Rafal Maszkowski <rzm_at_torun.pdi.net> writes:

>W lepszym kraju nie zakazywano by, nie utrudniano, a może nawet by
>ułatwiono innym firmom robienie tego samego. W gorszym - jest tak jak u
>nas i wcale mnie nie pociesza, że na świecie więcej jest krajów gorszych
>pod tym względem niż lepszych.

I rozumiem, ze jakby nie utrudniano, to te inne firmy juz nastepnego dnia
od przestania utrudniania zalozylyby nam wszystkim telefony tak?

Przepraszam ze zgryzliwosc, ale niektorzy korespondenci tej listy wydaja
sie wierzyc czary. Jasne ze moze byc lepiej, jasne ze warto mowic gdzie jest
zle, ale narzekanie ze magiczne rozdzki nie dzialaja nie jest specjalnie
produktywnym zajeciem...

JMP