Re: Jedna strefa w calym woj.

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 07 Oct 1996 - 04:19:57 MET DST

raf_at_lupus.waw.pl <raf%lupus.waw.pl_at_f33.n480.z2.fidonet.org> wrote in
article <GoldED.1996100617105334019.raf_at_lupus.waw.pl>...
> * Jarek Lis -> All, PL.LISTSERV.POLIP (Thu Oct 03 1996):

> Z tego samego powodu, dla ktorego nie zrobiono tablic
rejestracyjnych
> od AAA, AAB, AAC itp. Zeby bylo latwiej skojarzyc numer z centrala. Poza
tym
> tylko glupi nie planuje numeracji "na przyszlosc". Jakies 20 lat temu w
> Warszawie byly jeszcze w niektorych miejscach numery 5-cyfrowe. Teraz --
wszyscy
> przejda na 7-cyfrowe. Wszak to 10 milionow kombinacji. To tak z 4 numery
na
> jednego mieszkanca stolicy... Dobra, 3 z przyleglosciami.

Czytalem prognozy na rok 2000 z TPSA. Dlugo siedem cyfr bedzie za duzo,
dlugo.
I co obchodzi abonenta skojarzenie z centrala? Co mnie obchodzi hgdzie jest
moja centrala? Wazne jest aby ktos w Warszawie dzwoniacy w woj. wroclawskie
pomyslal: Wroclaw? a to jest "40" cale wojewodztwo masz zglowy na 7
numerach
to jest prawie 9,999,999 Jest tylu abonentow w CALYM Wroclawskim?

> Nigdy nie ma.
Jasne, bo Ty tak chcesz:). 555-XXXX to 3 cyfry serwisow centrali tel takich
jak informacja zamiejscowa itp.