Re: Jedna strefa w calym woj.

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 20:37:01 MET DST

Robert d'Aystetten <dart_at_sunrise.pg.gda.pl> wrote in article
<533bhm$l6n_at_sunrise.pg.gda.pl>...
> Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl) wrote:
>
> : Zdaje sie, ze daza to konfiguracji 2+7, ktora potem sie gladko zamieni
> : na 9-cyfrowe numery bez zadnych kierunkowych... Ale ja to wiem z
plotek.

> Z moich "plotek" wynika, ze dazy sie do numeru 9-cyfrowego (czy nawet
10-cyfrowego), aby dosjc do tego, ze kazdy ma unikalny numer telefonu w
skali kraju, bez zadnych kierunkowych itp. To znaczy numerem kierunkowym
bylyby pierwsze cyfry numeru telefonu.

> dart

Jaki jest tego sens?
Zeby bylo trudniej zapamietac te 10 cyfr?