Re: Maly problem

Autor: Andrzej Bort (bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 09:06:36 MET DST

Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:
> Internet Explorer v3.0 ...

> ControlPanel:INternet) - masz mozliwosc uruchomienia tego skryptu albo
> zrezygnowania z niego (ale wtedy masz brzydsza strone).

Brzydsza ? Chyba po prostu bez tzw. 'bajerow'...
Jak sie ma 'brzydota' czy 'fajnosc' strony do jej wartosci 'merytorycznej'?
Chyba nijak...

> o ile nie masz hopla na punkcie security, to po prostu wylacz
> ostrzezenia.

Dokladnie. A to, czy ktos 'ma hopla' czy nie, to zalezy tylko od tego,
jak bardzo cenne sa jego dane. Jezeli uzywasz adresow, ktore sa PEWNE,
to mozesz se jave/javascript wlaczyc. W pozostalych przypadkach
doradzalbym _odrobine_ podejrzliwosci. Chyba, ze chcesz czasami gryzc
poduszke, mowiac '[*CENSORED*], co za [*CENSORED*] wpadl na taki
[*CENSORED*] pomysl !'.
Uczmy sie na bledach innych i korzystajmy z rad _fachowcow_ (do takich wlasnie
fachowcow od javy nie zaliczam ani siebie, ani P.K. - sorry, Piotrze).
Jesli tacy fachowcy mowia, ze w Java/Javascript _SA_ dziury, i ze takie dziury
moga byc wykorzystane przez innych, to zawsze znajdzie sie jakis debil,
ktory zechce z nich skorzystac. Poki co, osobiscie mam Java i Javascript OFF.

P.S.
Czemu mi Kill-file nie zadzialal ? Any hint ?

--
--   Andrzej Bort          Technical University of Silesia, Computer Center
--   e-mail: bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl     Office phone: (+48-32) 37-15-69