Re: Uchwala zarzadu PSI w sprawie likwidacji lacza Wieden-Warszawa

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 02 Oct 1996 - 12:27:31 MET DST

On 2 Oct 1996, Wojtek Sylwestrzak wrote:

> Czlowiek z Wiedenskiego Ebone, z ktorym rozmawialem twierdzil,
> ze slyszal plotki o planowanym wylaczeniu lacza juz wczesniej.
> Twierdzil, ze planowane jest wylaczenie lacza z powodow finansowych.
  ---
  O ile wiem EBONE wypowiedzial dotychczasowa umowe o podlaczeniu (z
  dniem 1 pazdziernika). Zapowiedzial tez (chyba slusznie) zniesienie
  roznic pomiedzy klientami "akademickimi" i komercyjnymi.

  Osobny problem, to czy my wszyscy (jako POLIPowcy, czlonkowie PSI czy
  zwykli uzytkownicy sieci) powinnismy byc o tym informowani i o ile
  wczesniej? Czy powinnismy brac udzial w dyskusjach "politycznych" i
  podejmowaniu decyzji czy wystarczy powiadomienie o "kolejnym problemie
  technicznym"...

  Pozdrawiam
  Wojtek

--
Wojciech A. Myszka                    W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl
Technical University of Wroclaw, Institute of Material Science