Re: Uchwala zarzadu PSI w sprawie likwidacji lacza Wieden-Warszawa

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 01 Oct 1996 - 22:18:55 MET DST

    Rafał> Na razie główny feed chyba w ogóle leży i będzie leżał zanim
    Rafał> Michał uzgodni coś nowego. Główny problem z News był taki, że
    Rafał> podobno Austriacy nie chcieli się zgodzić na UUCP ani nie
    Rafał> mają inn-unoff (streaming). Jeżeli dałoby się uzgodnić z nimi
    Rafał> lub w jakimś nowym miejscu UUCP albo streaming, najlepiej z
    Rafał> kompresją, to powinno się zrobić nawet lepiej niż przedtem.

  Nie, to nie tak. To Szwedzi nie chcieli się na powyższe zgodzić, feed
z Austrii od dawien dawna szedł doskonale. Na tym łączu nie trzeba robić
cudów żeby dobrze szły newsy.
  Feed ze Szwecji w/g Michała jest od jakiegoś czasu OK (streaming
nntp), chociaż ja jakoś ciągle widzę postingi z .se przychodzące do nas
via Wiedeń (a raczej widziałem do dziś).

  Tak w ogóle to z tym od Austriaków widziałem się dziś :-) Też był
zdumiony całością sprawy. I współczuł sytuacji, w której kraj pozostaje
wyłącznie z łączami satelitarnymi.

--jwr