Re: Uchwala zarzadu PSI w sprawie likwidacji lacza Wieden-Warszawa

Autor: Piotr Gronek (gronek_at_novell.ftj.agh.edu.pl)
Data: Tue 01 Oct 1996 - 19:58:44 MET DST

Jan Rychter wrote:

> Szymon> Z dostepnych nam informacji wynika, ze lacze to zostalo
> Szymon> wylaczone dzis, tj. 1.10 br. o godz. 10.17 bez
> Szymon> powiadomienia strony austriackiej, a NASK wyslal informacje
> Szymon> o planowanym zamknieciu lacza juz po jego wylaczeniu z
> Szymon> eksploatacji. Opisana sytuacja spowodowala istotne problemy
> Szymon> m.in. w transferze Usenet News z Wiednia,
>
> Dla tych ktorzy nie zdaja sobie sprawy z powagi sytuacji, dodam
> jeszcze ze to lacze bylo praktycznie jedynym zapewniajacym szybki
> przeplyw newsow do Polski -- jako ze bylo to jedyne LADOWE lacze o
> [...]

Cześć.

Czy ma to oznaczać, że łączność z krajami europejskimi ma iść via USA?
Np. do IAEA w Wiedniu idzie przez satelitę do USA, a dalej chyba kablem
z powrotem do Europy. Nie da się porozumieć z europejskimi AS'mi via
Szwecja?
A z USENETem może być teraz cienko.....czy w ogóle feed się wyrobi przy
dużych opóźnieniach?

Piotr Gronek
Wydz. Fizyki AGH