Re: TICKET NASK.960926.1230 OPEN+CLOSE: wezel Warszawa

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_torun.pdi.net)
Data: Tue 01 Oct 1996 - 10:39:20 MET DST


On 30 Sep 1996 13:13:03 +0200 Krzysztof Halasa <khc_at_hq.pm.waw.pl> wrote:
: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl) wrote:
: : Uwazam, ze WARMAN zachowuje sie NIEPOWAZNIE i IGNORUJE KLIENTOW. Nie
: : wiem czemu WARMAN nie wyslal ticketu, nie rozumiem czemu nie mogli podac
: : dokladnych terminow prac, nie wiem tez czemu pady sieci byly o wiele
: : bardziej rozlegle niz to bylo zapowiadane przez NASK.
: Zastanawiam sie nad przepieciem PM z Warmana do TPSA. Wlasciwie nie wiem,
: co mnie jeszcze trzyma przy Warmanie - wiadome ceny, wiadoma jakosc
: uslug... Widzicie moze jakis plus na korzysc Warmana?

WARMAN jest bardziej zaawansowany w uczeniu sie tego czym sie zajmuje.

R.

-- 
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 15:59:45 MET DST