Re: Jak sie robi filtr lub kill-file

Autor: Magnus (magnus_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 26 Sep 1996 - 20:55:35 MET DST

At 08:41 23-09-96 +0200, you wrote:

> ---
> Istnieje oczywiscie mozliwosc skorzystania z programu procmail lub
> filter (o ile sciagasz poczte z komputera Unixowego). Konfiguracja tego
> programu nie jest baaardzo skomplikowana ale trzeba chwile popracowac.
> ---
> Pozdrowienia
> Wojtek

Wszystko rozumiem - ale nie wiem jak to zrobic. Poprostu nie znam unixa. Na
pececie to ja wiem jak sie instaluje programy ale na serwerze ???

Jak znalesc program filter. Moze ktos zna jakis adres ftp lub ???
Byl bym wdzieczny za szczegolowe informacje
T.M.
magnus_at_pg.gda.pl
http://www.pg.gda.pl/~magnus/tomaszek.html