Re: TelePies lapie modemiarzy

Autor: Andrzej Bursztynski (and_at_andy.pse.pl)
Data: Fri 20 Sep 1996 - 21:32:13 MET DST

In article <51trs4$b24_at_olorin.nask.pl>, Piotr Zawicki wrote:
>Andrzej Bursztynski (and_at_andy.pse.pl) wrote:
>: Bede zlosliwy - moze z tego powodu WARMAN tak wolno chodzi, ze nastapila
>: wyzej wymieniona pomylka?
>
>Nie badz zlosliwy, ja jestem tylko glupi informatyk. Modemami zajmuja sie
>inni. Po prostu nie potrafie sobie wyobrazic w jaki sposob modem moze przeslac
>np. 128 tysiecy bitow na sekunde z czestotliwoscia 4k ???
Moze, modem 64kbps potzrenuej pasma 120KHz, taki drobiazg.

>BTW: WARMAN nie chodzi na modemach, modemami dolaczaja sie tylko klienci,
>nasze wezly polaczone sa swiatlowodami z chodzacym na nich ATM.

Wiem o tym. Ale skoro odpisales - to nie popuszcze.
Moja firma placi za dostep do WARMAN wg. pozycji cennika do 34 Mbps,
jestesmy dolaczeni V35 schodzacym z RADowskiego Etherneta na swiatlowodzie,
wiec jak to na Ethernet bywa w porywach moze tam byc 30% teoretycznej predkosci.
W praktyce jest bardzo wolno - do sunsite.icm.edu.pl w szczegolnosci.

Smiem twierdzic, ze ATM w Warmanie dziala bardzo nedznie, co gorsza moja firma
placi za bardzo gleboka teorie. Mimo wielokrotnych monitow, smutno mi
doniesc, ze Twoja firma nawet nie raczyla sie ustosunkowac.

--
Regards
 (ab)