Re: TelePies lapie modemiarzy c.d.

Autor: Andrzej Bursztynski (and_at_andy.pse.pl)
Data: Fri 20 Sep 1996 - 12:00:24 MET DST

In article <51s935$d31_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>, Jarek Lis wrote:
>Rafal Dylong (rdylongr_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
>: Z telefonami to jest tak. Placisz abonament okolo $12 i masz
>: nieograniczona ilosc i czas rozmow w Twoim okregu. Jest to okolo promien
>: 20 km. Jezeli jest to miasto jak New York to dzwonisz po calym nowym
>: Yorku za darmo. [..]
>
>Akurat z NY to mam doniesienia, ze tam rozmowy miejscowe tez sa platne.
>Ale zgadza sie, ze w wielu miejscach jest jak opisano..
W praktyce nikt nie wie kiedy jest za darmo, kiedy nie. Kiedys obowiazywala
zasada, ze w obrebie jednej strefy 'area code' tak jest, ostatnio wszedzie
firmy musza zawezac te strefe, gdyz nazwyczajniej koncza sie kombinacje numerow.

W Toronto (CA) (mniejsze od NY) w zasadzie wszedzie jest bezplatnie, ale juz na
peryferiacj jest inna strefa numerowa i nigdy nie wiadomo. Ja dzwoniac z hotelu
sie nie przejmowalem, gdyz lokalna centralka przyjmowala zasade jak wyzej.

W Minneapolis (MN) (tez mniejsze od NY) 612 obejmuje nie tylko to miasto
ale i pare sasiednich. I tez jest free.

Chyba zalezy to od konkretnej firmy.

>Nie martw sie - tam kazdy marzy o ISDN (ach ta reklama), a to generalnie
>jest platne od minuty, choc ostatnio tez tanieje.
A ile kosztuje?

--
Regards
 (ab)