Re: TelePies lapie modemiarzy c.d.

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 19 Sep 1996 - 14:06:58 MET DST

Dnia 17 Sep 96 o godz. 21:29, Konrad Plich napisal(a):

> Nie zuwazasz roznicy miedzy prokuratorem a klientem. Z tego ze nie
> oferuje
> nie wynika ze sie nie da.
> Konrad Plich

Czy TPSA jest prokuratorem? ;-)
W oryginalnym postingu chodzilo o to, ze TPSA "wylapuje" ludzi, ktorzy
dzwonia na 0202122 i dzwoni do nich pytajac czy maja zarejestrowane modemy. A
wiec da sie stosunkowo latwo sprawdzic kto dzwonil na 0202122... Ktos wyrazil
watpliwosci prawne odnosnie takiego postepowania (czy TPSA ma prawo "sama z
siebie" sprawdzac, kto gdzi dzwoni), a na to ktos odpowiedzial, ze TPSA nie
sprawdza dokad dzwonil obywatel X, tylko kto dzwonil na 0202122, a skoro
0202122 jest jej wlasnoscia, to jej wolno. Na to padlo pytanie czy zwykly
klient tez moze dostac wykaz, kto do niego dzwonil (przeciez jego numer tez
jest jego wlasnoscia), a na to Ty o prokuratorze... A na 0202122 jak widac
mozna bez prokuratora... No to jak to jest? Albo wszyscy potrzebuja
prokuratora, albo nikt nie potrzebuje? A tu: jedni tak (klienci), a drudzy
nie... (TPSA)
Nie pierwszy raz czytasz za szybko ;) i trzeba potem powtarzac drugi raz to
samo.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl