Re: INET TPSA - za darmo czy za pieniadze?

Autor: Pawel Wiecek (coven_at_pwr.wroc.pl)
Data: Thu 19 Sep 1996 - 11:09:11 MET DST

Szymon Sokol wrote:

> : To w zasadzie powinna być ta sama usługa, bo odwrotny DNS różni się
> : od prostego tym, że sprawdza się rekord typu PTR a nie A. Ale ten CGI
> : Pawła Więcka nie wydaje się wyposażony w możliwość specyfikacji
> : "query type". Przypuszczam, że zmodyfikowanie go to robota na 3
> : minuty, gdyby autor zechciał udostępnić źródło.

Zrodlo jest proste, ale nie udostepnie :^)

> Odwołuję, odszczekuję: po zapoznaniu się z opisem:
> http://la.ists.pwr.wroc.pl/~coven/tech/nsinfo.html.po
> doszedłem do tego, że można specyfikować query type:
> http://la.ists.pwr.wroc.pl/cgi-bin/cgiwrap/coven/nsinfo/96.156.149.in-addr.arpa,PTR,galaxy.uci.agh.edu.pl

Bo to jest BLEDNE. Zauwaz, ze query-type sie NIE PODAJE.
Gdybys dal:
http://la.ists.pwr.wroc.pl/cgi-bin/cgiwrap/coven/nsinfo/96.156.149.in-addr.arpa,galaxy.uci.agh.edu.pl

Byloby OK (patrz "Wroclaw od tylu" na gorze strony nsinfo.html :^) -
w tej chwili brak koncowki ,server oznacza ,sun2.pwr.wroc.pl ;^) ).

> Więc to nie tyle kwestia dodania, co poprawienia.

Przy okazji dobra wiesc... Zaczynam przebudowywac ta usluge - nie trzeba
bedzie podawac juz serwera (hurra!) i pare innych drobiazgow :^)

> --
> Szymon Sokol -- Network Manager

          Pawel

--
< o o > | E-mail: coven_at_pwr.wroc.pl                      |