Re: TelePies lapie modemiarzy c.d.

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Sun 15 Sep 1996 - 13:57:01 MET DST

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:

> Ciekawy jestem tylko czy TPSA rownie chetnie dostarczylaby zwyklemu
> abonentowi, ktory by o to poprosil, wykaz, kto i kiedy *do niego* dzwonil (a
> nie do kogo on dzwonil) ;->

W odpowiedzi na moja prosbe o podanie numeru, z ktorego nastapilo
polaczenie do sieci TPSA, podczas ktorego umieszczono na publicznej
tablicy ogloszen tresci naruszajace dobra osobiste osob, TPSA
oswiadczylo, ze moze to uczynic jedynie na polecenie prokuratora, do
ktorego poradzono mi sie zwrocic.

Mamy do czynienia z sytuacja, w ktorej jestesmy przyzwyczajeni do
daleko idacej wspolpracy pomiedzy administratorami systemow sieciowych, a
stoimy wobec warownej machiny dzialajacej tylko we wlasnym interesie. Na
szczescie ustawianie filtrow na routerach to zadanie bardzo proste.
Wolalbym jednak nie stosowac takich rozwiazan. Tylko jak naklonic TPSA do
wspolpracy?

--
Pozdrowienia,
Maciek