Re: TelePies lapie modemiarzy

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sat 14 Sep 1996 - 23:00:17 MET DST

mjk_at_scientific.com.pl (Miroslaw Kaminski) wrote:

>To sie nazywa "generowanie ruchu nie mozliwego do zrealizowania" albo
>jakos podobnie, zaden operator tego nie lubi, zajete lacza a wplywu z
>polaczen nie ma.....

A jak tam sie placi, za zrealizowane polaczenia czy zajetosc lacza ?
Sadzac z dzialania ukladow taryfikacji w japonskich i koreanskich
centralkach abonenckich, to oplata za czas rzeczywistego polaczenia -
tak jak u nas - jest raczej wyjatkiem a nie norma.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl