Re: TelePies lapie modemiarzy c.d.

Autor: Tomasz R Surmacz (ts_at_furiat.apk.net)
Data: Fri 13 Sep 1996 - 21:07:59 MET DST

Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl) wrote:

| A czy przypadkiem 0202122 nie jest wlasnoscia TPSA? Cos mi sie tak wydaje ;-)
| Czy mozesz podac powod, dla ktorego uzytkownik danego numeru nie ma prawa
| wiedziec kto do niego dzwoni?

To ja poprosze wydruk wszystkich numerow, ktore do mnie dzwonily w
ciagu ostatniego miesiaca. Mowicie ze TPSA nie oferuje takiej uslugi
swoim klientom? Bo sie nie da? A na 0202122 sie da jak widac...

Tomek

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz *-* E-mail: ts_at_apk.net, tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl
  |__(____/ For PGP key finger tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl *---* irc: TomekS