Re: INET TPSA - za darmo czy za pieniadze?

Autor: Michał Mierzwa (mmierzwa_at_us.edu.pl)
Data: Fri 13 Sep 1996 - 00:18:42 MET DST

Maciek Uhlig <muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl> wrote:
> Jak wiadomo, za dostep do Internetu TPSA sie nie placi. Aby skorzystac z
> Internetu TPSA, trzeba nawiazac polaczenie telefoniczne, za ktore sie
> placi.
> Czy dostep do Internetu TPSA jest za darmo, czy trzeba za niego placic?

Ja dołożę jeszcze coś: Przeglądając wydruk połączeń mam co chwila: [nr modemu
UŚ], czas połączenia 0:0:2 (znaczy dwie sekundy) 1impuls. Te dwie sekundy, to
numer zajęty! Znaczy, TPSA liczy sobie impuls za każde WYKRĘCENIE numeru, a
nie połączenie. Co ciekawe, w automatach na kartę tego nie ma. Ale tam od
razu widać, za co się płaci, a ile osób chce płacić min. 3zł (+VAT) za
wydruk?

A wracając do pytania, to chyba jednak dostęp do Internetu przez TPSA jest za
darmo. W końcu nikt nam nie każe łączyć się przez telefon... Możemy się
telnetować... W końcu korzystając z konta u providera płaci się za konto (za
internet) providerowi i za telefon (oddzielnie) TPSA. A korzystając z
niesławnego 0202122 płacimy tylko za telefon.

Pozdrawiam,
Mumin

--
 Michał M Mierzwa		http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa