Re: Rekordy WKS

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 09 Sep 1996 - 15:22:34 MET DST

In article <5113i1$d1s_at_info.cyf-kr.edu.pl>,
Marcin Klimowski <marcin_at_usk.pk.edu.pl> wrote:
>In pl.comp.security Janusz A. Urbanowicz <alex_at_eris.phys.uni.torun.pl> wrote:
>
>: V-Tam!
>
>: Małe pytanie.. czy są jakieś powody (za wyjątkiem oczywistego, że żąden
>: program z nich nie korzysta), żeby definiować w DNS rekordy WKS dla hostów ?
>: Albo ich nie definiować (security ?).
>
>nie definiowac.
>urobisz sie bez sensu a i tak przktycznie zadna sensowna aplikacja
>na tym nie polega.
>
>jesli chodzi o security to i tak najpierw potraktowalbym cie jakims skanerem
> [...]

To ja wiem wszytsko. tylko że i tak nie mam co robioć, a że czasami jestme
perfekcjonistą...

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user |finger for PGP&Geek Code
email: alex_at_eris.phys.uni.torun.pl | WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/