Re: Karty kredytowe (długie!)

Autor: Piotr Kozbial (piotrk_at_ibbrain.ibb.waw.pl)
Data: Sun 08 Sep 1996 - 02:24:54 MET DST

Tomek Rubaj wrote:

> [...]

 Ja mam obok pracy duzy samoobslugowy sklep w ktorym mozna placic karta.
Ale jest to strasznie NIEWYGODNE, bo pani w kasie bierze moja karte i
znika gdzies na kilka minut (za pierwszym razem po kilku minutach (!!!)
zaczalem sie zastanawiac, czy ona poszla z ta karta do banku i czy
wroci). No i zawsze gdy place karta w Polsce to czuje sie jak
kryminalista - ogladaja moja karte na wszystkie strony i prawie zawsze
potwierdzaja transakcje dzwoniac.