Re: Karty kredytowe a fa連zerstwa. By這:

Autor: Tomek Rubaj (trubaj_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 06 Sep 1996 - 09:06:27 MET DST

S.D. wrote:

> W jakiejs gorszej dzielnicy duzego miasta bo Stany ogolnie sa bardzo duze,
> raczej za dyzue zeby je na dzielnice dzielic.
Dzielnica=rejon. Juz lepiej? Patriotyzm "lokalny" zostal zaspokojony?

> Nie moze byc wiekszy niz balance na karcie platniczej albo avail. credit
> na kredytowej.
Wiesz moze jaki jest limit (tak mowia w Polsce) tygodniowy VISA
Bussines? Duzy. Podobno to tajemnica. Kiedys sypnela sie panienka, z
ktora rozmawialem. Od tego czasu uwazam jakby bardziej.

> PIN wiec chyba karta platnicza (ATM) czyli odpowiedzialny jestes do $50
> jesli zglosiles od razu
> po otrzymaniu "bank statement".
Postaraj sie napisac jasniej (jesli mozesz).
> Znajomy Ci bajke sprzedal:)
NIe jestem pewien. Powtarzam, gosc nic nie wiedzial przez pare dni.
Podejrzewam, ze ten bankomat nie napisal mu niczego w rodzaju: "Ty
dupku. Wlasnie przeczytalem dane na twojej visie i sam wpisales pin.
Teraz dopiero zobaczysz...". I co raczej zrozumiale gosc nie wiedzial
(co najmniej przez pare dni), ze jest okradany.

        TRubaj.