Karty kredytowe (bylo Re: Donosiciel sie ujawnia !)

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_zoolook.chem.uw.edu.pl)
Data: Thu 05 Sep 1996 - 18:10:39 MET DST

In article <50msbr$laj_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) writes:
>From: lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis)
>Subject: Re: Donosiciel sie ujawnia !
>Date: 5 Sep 1996 15:41:47 GMT
>Adam Kusnierz (Adam_at_kusnierz.demon.co.uk) wrote:
>: >>>Zaden bank nie da mu zadnej nowej karty, ten gosc jest po prostu
>: >>>smieciem.
>: >>Znow bzdury. _Kazdy_ bank wyda mu _co najmniej_ 5 kart kredytowych i nie
>: >Interesujace, z moich doswiadczen wynika zupelnie co innego ...
>:
>: Juz od kilku lat nie minal miesiac, w ktorym jakis bank nie
> [...]

A moga mu pozniej odmowic ?
Z tego co wiem banki maja jakas wspolna liste czy baze danych gdzie
jest wszystko spisame o gosciu ("kistoria kredytowa") Brak takiej
"historii" to tez zle, nie wiadomo co to za jeden.
Z takich informacji korzystaja tez inni, jak sie chce wynajac mieszkanie,
lepsza prace, etc..

P.S
Wprawdzie to nie jest o seksie, ale jak nikomu sie nie chce o nim
pisac, to juz lepiej o tym ...
A moze...czy w burdelu mozna placic Visa :-)