Re: Statystyki newsreaderów

Autor: Tomasz R Surmacz (ts_at_furiat.apk.net)
Data: Tue 03 Sep 1996 - 21:06:06 MET DST

Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl) wrote:

| Nie wiem, jak traktować ten znak zapytania - przysięgam, że jestem
| żywym człowiekiem, a nie fantomem sieciowym ;-))) To byl mój
| postulat, i bardzo się cieszę, że go uwzględniłeś.

Pewnie to, że Szymon nie był pewien autorstwa postulatu :-)

| Mam wrażenie, że to co innego - dostałem kilka prywatnych maili, w których
| pojawia się pole X-mailer wypełnione przez Pegasusa lub Eudorę, natomiast
| na newsach w postingach tych samych osób (pisanych przez bramki) nie ma
| pola X-mailer ! Obawiam się, że jest ono 'obgryzane' przez bramki mail-to-news
| - prawie na pewno robi to bramka 'peceta', możliwe że inne też.

Tak. mail2news przepuszcza tylko z góry zdefiniowane nagłówki, a resztę
wyrzuca. Z góry zdefiniowane, czyli te, które występują w odpowiednim
RFC dotyczącym newsów. A tam nie ma żadnych X-cośtam. Ostatnio oprócz
tego przepuszczane są także nagłówki MIME, ale jeszcze nie wszędzie.

Tomek

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz *-* E-mail: ts_at_apk.net, tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl
  |__(____/ For PGP key finger tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl *---* irc: TomekS