Re: Cwany mailreader pod W95 poszukiwany

Autor: Marek Jedlinski (eristic_at_gryzmak.lodz.pdi.net)
Data: Mon 02 Sep 1996 - 18:56:45 MET DST

On 2 Sep 1996, Szymon Sokol wrote:

> Obawiam się, że nie jesteś głupi, chyba że fakt używania Windows
> uznamy za wystarczający do takiego stwierdzenia. Nie znam mailera pod
> Windows, który umiałby to robić (być może robi to Pegasus - Pegasus
> for DOS to umie, więc dlaczego Pegasus for Windows miałby być gorszy?
> Ale tego nie sprawdzałem osobiście). Na pewno nie robi tego żaden z
> wymienionych. Pod Unixem, to co innego... wystarczy użyć procmail...
> --

Robi to, i to doskonale, Forte Agent - jest to co prawda newsreader,
ale bardzo sprawnie obsluguje tez poczte i jest znacznie wygodniejszy
od Netscape'a, a przy tym calkowicie konfigurowalny. Nie wiem czy
jest wersja 32 bitowa, ale powinna byc - ja uzywam 16 bit, wersja
99e. Jako newsreader i mailer bija Netscape na glowe pod wzgledem
sprawnosci, ilosci funkcji i konfigurowalnosci - a przy tym NIGDY
nie pada (ani razu od trzech miesiecy, odkad go uzywam, podczas
gdy NS wykreca GPF srednio 2 razy dziennie w moich Win 3.1, zebym
nie wiem jak do niego przemawial za posrednictwem INI ;-).

Marek Jedlinski
<eristic_at_lodz.pdi.net>