Re: leszek@lodz.pdi.net - koniec sprawy?

Autor: Adam Kusnierz (Adam_at_kusnierz.demon.co.uk)
Data: Sun 01 Sep 1996 - 12:49:57 MET DST

In article <506msm$p29_at_polonez.man.lodz.pl>, Robert Ramiega
<robert_at_pdi.net> writes

> To, ze ublizal mi (choc chyba tego nie zauwazylem) to szczerze mowiac mi wisi.
>Moze miec o mnie jak najgorsze zdanie. Konto zostalo zamkniete spowodu
>totalnego braku kultury oraz braku mozliwosci hmmmm... wyedukowania czlowieka.

Osobiscie tez nie zauwazylem zadnego ublizania w kierunku
administratorow. Gdyby takie zaistnialo, to co z tego?
Nie propaguje tutaj wymyslania _komukolwiek_, ale sprawy maja sie tak,
ze ja swoich administratorow (Demon) sztorcuje regularnie, a oni nie
maja mnie prawa ani razu. Z kolei dla swoich klientow (tych, co to
zawsze maja racje) mam o wiele wiecej cierpliwosci i zrozumienia, niz
dla tych, ktorych klientem sam jestem. Zgadzam sie, ze Leszek wykazal
sie niemalym chamstwem i zasluzyl sobie na traktowanie podobne do tego,
ktore go spotkalo. Mam jednak dwa komentarze do powyzszych wypowiedzi:
        1. Gdyby Robert byl jednym z moich pracownikow, i stwierdzil
_publicznie_, ze opinia klienta mu 'wisi', to bym mu poradzil by sobie
zmienil pracodawce! Takie opinie o uzytkownikach (i ich glupocie) sa
wsrod 'komputerowcow' omawiane nieustannie, ale tylko i wylacznie w
gronie _prywatnym_.
        2. Prezentowana przez Pawla postawa 'zwyklego uzytkownika' jako
'grzecznego pieska' jest nieco zenujaca... ;(

Pozdrowienia,

--
Adam Kusnierz