Re: Netscape (newsy 0ff-line: TAK - mozna)

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 11:24:13 MET DST

Ireneusz wrote:

> Czy ktos moze mi powiedziec, czy jest mozliwe
> sciagniecie zaraz po zalogowaniu wszystkich newsow
> przez Netscape na dysk lokalny i przejrzenie ich offline

Wbrew temu co tu niektórzy twierdzili, można. Oczywiście nie wszystkie a
wybrane grupy. W każdym razie działa to na Netscape 3.0 dla Win95.

Otwierasz wybraną grupę (niech to będzie pl.listserv.polip), zaznaczasz
wszystkie artykuły (w menu: Edit/Select _All) i zapisujesz na dysk (w
menu: File/Save_As) podając nazwę np. polip.txt Co ciekawe taki plik
daje sie później czytać jako folder poczty (musisz go tylko podać jako
File/Add_Folder w programie pocztowym Netscape). Tak samo robisz z
innymi wybranymi grupami.

Nie zmienia to faktu, że przez modem ściągnięcie dziennego urobku polipa
czy peceta trwa i tak po kilka minut.

Pozdrawiam

JP.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland