Re: dwie sprawy

Autor: Michal Dombrowski (digital_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 16:31:37 MET DST

On 28 Aug 96 10:18:09 GMT Andrzej Bednarek <abednare_at_cc1.p.lodz.pl> wrote:
> [...]

> Sprawa 1.
> Nie tak dawno (kiedy jeszcze byla wersja IE 2.0 beta PL) posciagalem prawie wszystkie Internet Assistant for ...ogolnie MS Office dla W95. Wrzucilem to do swojego serwera ftp i stamtad sciagalem robiac instalacje u poszczegolnych uzytkownikow. Po dwutygoniowej przerwie chcialem powtorzyc instalacje u jeszcze jednej osoby i jakiez bylo moje zdziwienie gdy po ftp na lokalny komputer dostalem zamiast ikonek programow somoinstalujacych sie ikony zwyklych programow DOSowych z rozszerzeniem *.exe (nie wszyst
kie programy byly tak przerobione). Po uruchomieniu takiego programu ukazuje sie w oknie DOS komunikat, ze program nie moze zostac uruchomiony w trybie DOS. Sprawdzilem, ze dlugosc plikow jest taka sama jak na serwerze i ze dzieje sie tak rowniez na innych komputerach.
> [...]

> Uruchomilem na komputerze z W95 PL (wersja preinstlowana na dysku) MS Exchange w celu przesylania dokumentow MS Office. Dokumenty przeslane do tego komputera sa widziane jako dokumenty programow, w ktorych powstaly (maja odpowiednie ikonki), mozna je kopiowac z listu do folderow itp. tylko nie mozna ich odczytac. Zawsze wyskakuje blad ole32.dll i aplikacja zostaje zamknieta. Podmienilem plik od innych wersji W95 PL, wgralem patcha, przeinstalowalem MS Office - ale to nic nie zmienilo.
> Jaka jest na to rada? W druga strone wszystko jest O.K.

Jedna sprawa: na kazdej klawiaturze jest taki duzy, szary, prostokatny,
lub w ksztalcie L klawisz; napisano na nim "Return" lub "Enter" i/lub
narysowano symbol strzalki w dol i w lewo.

Nie jestem w stanie przeczytac Twojego postingu w formie, w jakiej go
poslales. Z mojego punktu widzenia: nie szanujesz moich oczu.

Z powazaniem

Michal

--
  Michal Dombrowski   WMiI UMK, Torun, Poland
  <digital_at_mat.uni.torun.pl> <rust_at_ncac.torun.pl>