leszek@lodz.pdi.net - koniec sprawy?

Autor: Robert Ramiega (robert_at_plukwa.lodz.pdi.net)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 14:17:58 MET DST

  Witam!
 Ninniejszym informuje, ze sprawa LB zostala, mam nadzieje, raz a dobrze. Od
dnia 30 sierpnia czyli od jutra to konto jest zamkniete. Ten jeden dzien
wolnosci to po to by mogl przeczytac jeden list ode mnie.
 Mam cicha nadzieje, ze wiecej nie bedzie takich wybrykow oraz ze ta sprawa nie
wplynie na reputacje PDi na sieci

  z powazaniem
--- Robert
| Robert Ramiega | robert_at_pdi.net IRC: _Jedi_ | Don't underestimate |
| SysAdm at PDi | http://plukwa.lodz.pdi.net/ | the power of Force |