Re: PMail i Mercury !!

Autor: Waldemar Dworakowski (waldek_at_wawa.com.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 08:03:29 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> Postaw obok tego novela linuxa, i wstaw skrypcik do cron'a, ktory
> np. co 4 godziny bedzie sie laczyl poprzez np. ppp do tej poczty na
> modemie. lokalnie, tzn. pomiedzy novellem a linuxem bedzie polaczenie
> caly czas, wiec nie powinno byc specjalnego problemu.
> --
> oOOo /===================================\
> /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
> | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |
> polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html

Mam inne - chyba prostsze rozwiazanie - Netware connect. Wersja 2 user
jest prawie free. Inne rozwiazanie to pcanywhere na luznej maszynce -
dziala u kilku moich klientow. Inne rozwiazanie MPR3 i lacznosc via modem
do/ze stacji via dial-up bez kombinacji pocztowych. Z kombinacjami tez
mozna. IPConnect jest innym rozwiazaniem - ma jakis mail w zestawie.

WD