Re: Wyniki REFERENDUM (i komentarz)

Autor: Emil Stepniewski (emil_at_oeiizk.waw.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 07:01:37 MET DST

Radoslaw Poplawski wrote:

> Lekko naciagana ta teoria - kto nie jest przeciw, ten jest za. Ja
> jestem przeciw, ale z wielu powodow sie nie odzywalem.

Cóż, ja jestem za i też się nie odzywałem. Remis.

Ale teraz się odezwę. Program zamieniający ISO na czyste ASCII
można napisać w pięć minut po tygodniowym kursie programowania
(przesadzam celowo), a program który bezbłędnie uzupełni polskie
litery...
no co? nie ma chętnych? Jak ktoś napisze taki, to niech się zgłosi.
Kupię za grube pieniądze.
Pozdrawiam serdecznie

        Emil

P.S.
Dla tych, co nie zrozumieli:
"Łatwiej kijek rozcienkować, niż go potem pogrubasić" :-)

E.