slrn (pod debianem)

Autor: Jan Daciuk (jandac_at_nephilim.eti.pg.gda.pl)
Data: Tue 27 Aug 1996 - 19:25:32 MET DST

Czy ktoś wie jak to [...] badziewie slrn skonfigurować, by w polu
,,From:'' pojawiał się adres, pod którym chcę otrzymywać pocztę,
a nie adres komputera, na którym czytam newsy (ale nie pocztę).
Wiem, że można ,,Reply-To:'', ale to wszystkiego nie załatwia.
Nawet [...] mnie pytało w czasie instalacji, jaki ma być adres
zwrotny, ale tylko w celu zmylenia przeciwnika.

JD

P.S. .forward mnie nie interesuje; poczta jest tu tylko lokalna

---
Jan Daciuk	    Zakład Zastosowań Informatyki, Politechnika Gdańska
jandac_at_pg.gda.pl    Ul. Gabriela Narutowicza 11/12, 80-952 Gdańsk-Wrzeszcz
tel. (58) 47-29-89  fax: (58) 47-27-27 http://www.pg.gda.pl/elka/csapp/jd/