Re: IdS [bylo Re: REFERENDUM: bleble]

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 27 Aug 1996 - 10:13:16 MET DST

pankiewicz_at_sun1000.pwr.wroc.pl (Jerzy Pankiewicz) wrote:

>Prosze Panstwa,
>Jako stary nudziarz uwazam, ze szkola powinna nauczyc pisania po polsku.
>Akurat w tym watku wiekszosc listow jest z bledami, wiec moze
>nie chca Was dopuscic do Internetu za kare?
>
> JP

Mnie szkola uczyla "literatury piekniej", ktora mnie totalnie nie interesowala,
a ortografii nauczyla tak sobie. np. przez cala podstawowke mialem
9 nauczycielek, i 2 nauczycieli od polskiego. Brak polskich liter
w internecie dodatkowo poglebia stagnacje w jakiej jestem. o jakiej
karze tu mowa ? :)))))))