Re: sendmail

Autor: Tomasz R Surmacz (ts_at_furiat.apk.net)
Data: Mon 26 Aug 1996 - 18:43:17 MET DST

Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl) wrote:

| Zbigniew> Heja. Mam taki problem. Niestety czytanie TFM nie dalo
| Zbigniew> rezultatow...

| Czytanie TFS daje na ogol lepsze efekty. 8-)

W tym przypadku - nie bardzo.

W konfiguracji sendmaila jest opcja pt. 'FEATURE(masquerade_envelope)',
ale niestey nie dziala ona tak, jak powinna. Sprawdzalem to wielokrotnie
na roznych systemach, probujac zrobic to, co Zbyszek. Bezskutecznie.

| Zbigniew> I nijak jej zmienic nie moge... Czy trzeba sie wgryzac w
| Zbigniew> rulset'y?? :(

| Jesli chcesz, zeby 'mailname' z userdb bylo uzyte nie tylko w
| naglowkach (From: ), ale rozniez na kopercie (From ), to dodaj do
| definicji lokalnego mailera opcje 'i' ("do udbsender rewriting on
| envelope").

| Cos w rodzaju:

| Mlocal, P=/bin/mail, F=lsDFMAw5:/|@SnEi, S=...
| ^

Ale tu chodzi o poczte WYCHODZACA z komputera. A wtedy uzywany jest tylko
sendmail dostarczajacy poczte dalej przez SMPT, a nie mailer lokalny.
Wiec powyzsza zmiana nic nie da... Musialaby byc zrobiona na systemie
docelowym dla poczty, ale skad tamten system ma wtedy wiedziec jako co
ma robic to 'masquerade'?

Tomek

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz *-* E-mail: ts_at_apk.net, tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl
  |__(____/ For PGP key finger tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl *---* irc: TomekS