Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 26 Aug 1996 - 18:07:05 MET DST

In article <4vsehs$4hv_at_civic.silesia.ternet.pl>,
Slawomir Bialek <civic_at_silter.silesia.ternet.pl> wrote:
>w terminalu faktycznie... (ale już raczej nie w keymapie/termcapie/terminfo)
>
>ale dla pracujących pod Unixem na siedmiobitowych terminalach rozwiązania
>pozwalające na normalną pracę istnieją (na PSO)

W pracy mam konsole linuxowa z herculesem, i co ? i sa polskie znaki.. tylko
ze ich nie moge bezposrednio czytac. Widac krzaki, ale www w iso da sie
zrobic. Wystarczylo linuxowi zainstalowac polska klawiature (jedno polecenie
po rozpakowaniu i sciagnieciu. Dziala via wszelkie telnety, rloginy i
podobne.

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user |finger for PGP&Geek Code
email: alex_at_eris.phys.uni.torun.pl | WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/