Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 26 Aug 1996 - 13:07:45 MET DST

Dnia 22 Aug 96 o godz. 18:43, Slawomir Bialek napisal(a):

> [...]
[...]
> Akurat z obserwacji po liniach X-Newsreader i X-Mailer
> widzę, że najwięcej sprzeciwów wysuwają osoby używające oprogramowania,
> które 'ogonki potrafi' (przynajmniej w najnowszych wersjach).
> Tylko nie proszę znowu do mnie nie pisać, że nie każdy ma czas na upgrade.
> To nie zajmuje całego dnia.

O Boze, ten znowu swoje... Nie czytales co napisalem powyzej?
Najwiekszy problem moze byc nie w mailerze i newsreaderze, tylko w
terminalu!!!!! Odpowiednie keymapy, termcap/terminfo itd. moga byc potrzebne,
czego zwykly user sobie nie zrobi.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl